<

3:e advent gott folk

När Eva kom så satt vi vid datorn lite. Seb bestämde vi oss för att vi ville ha pommes så vi letade pengar och sen gick vi ut för att gå till Hardy's.
Hahah tog as långt tid att komma dit pga att vi höll på att flumma runder med snön (hh'
När vi kom fram så beställde vi en stor och en liten pommes. Krängde som fan gjorde vi oxå :))
Sen  satt vi och snackade lite om ja..skit samma.
Sen gick vi till ica och köpte automattuggummi :D
Sen gick vi till solariumet och dampade där. Sen gick vi runder i Höör och träffade Becca liten lite.
Mamma ringde och sa att det var mat så då var vi tvugna att gå hem.
När vi kom hem till mig så tog Eva sin cykel och cyklade hem.
Och jag gick in och åt.
Sen satte jag mig vid datorn och nu så sitter jag här med två lussebullar och en kopp te :DD
Det kallas himmelriket ((;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback