<

Bästa j*vla helgen i mitt liv! ♡

Fredagen
Gick upp 06:00 fixade mig och sen körde jag och mamma och lämnade ilias på fritids.
Sen körde vi vidare mot lund för att hämta älsklingen.
Liite rörigt blev det. Men sen såg jag honom stå vid stationen helt perfekt.
Gick fram till honom krama om honom och kysste honom.
Sen gick vi tillbaka till bilen. På vägen hem var det liite spännt, men det försvann ganska fort när vi kom hem.
När vi kom hem så la vi sakerna i mitt rum och sen satte vi på en film och låg och njöt av stunden.
Och ja...sen gjorde vi lunch och sen så gick vi och la oss i sängen.
Somnade till och vaknade vid 14:20 ngt.
Haade liiite kul och sen så ringde vi till Amanda, Vicky och Eva och frågade när dom kom.
Så sa dom att dom kom ganska snart, så vi gick upp..och gick i duschen.
Sen kom dom, flummade massa.
Men sen skulle Amanda sticka och Eva var tvungen att sticka hem så hon och vicky gick oxå.
Älskling och jag kollade lite på TV sen gick vi ner till Lidl och köpte lite saker.
Vidare till turken och köpte godis och sen till videobutiken och hyrde My Bloody Valentine.
Kollade inte så mkt på den, va inte så värst bra.


Lördagen
Vaknade kollade på älskling, sen somnade jag om.
Vaknade igen sen efter typ en kvart.
Då var oxå älskling vaken så vi låg och mös lite och sen gick vi upp.
Kollade på TV och gjorde varm choklad på älsklings vis.
Så jävla gott det var.
Sen ja..efter det så fixade vi oss för när mamma kom hem från jobbet så skulle vi till Malmö.
Åkte in till Malmö.
Först till Mobilia och in på Body Shop och sen in och hyra filmer på Hemmakväll.
Det blev
Fingerprints
Harry Potter och halvblods prinsen
Brüno
Fingerprints är så jävla bra ! Och det var den enda filmen vi såg hela på.. (aa'
Efter en massa saker.. så somnade vi av utmattning vid halv tre.
Somnada i älsklings armar, ahh helt underbart.

Söndagen
Aja, vaknade vid halv tio för att mamma skrek att vi var tvugna att gå upp för att hinna med tåget som gick 11:56
Vi hant inte med tåget, så vi fick ta pågatåget in till Lund ist.
När vi väl var där inne så gick vi in på SUbway och åt, sen gick vi och frågade var älsklings buss gick.
In på Pressbyrån fort så att älskling kunde köpa ngt att ha och äta på bussen.
Sen gick vi till hållplatsen.
Var nära på att börja gråta när jag såg älskling gå på bussen.
Mitt hjärta krossades verkligen.
Ville inte att han skulle åka.
Såg när bussen åkte iväg, sen gick jag till Espresso House.
Köpte en chokladmuffins och en stor Chai Latte.
Missade fitt tåget. Och fick vänta i lite över 30 min på nästa.
Frös fkn sönder.
Och nu sitter jag här hemma.
Ledsen och deprimerad och måste vänta tre veckor tills jag får vara vid älsklings sida igen.
Och nu ska jag börja skriva min bokrecention som ska vara inne senaste imrn.

Aja hejdå.



Fråga inte xd


Älsklinen



Cubusprovrum på Entré




Älskar dig Tobia

Bild som älskling tog när han rökte. Är helt nyvaken (aa'





Vi <3



Kommentarer
Postat av: oliviaa

För fasen, låt detta vara länge!

jättefina tillsammans är ni amina, grattis <3

2009-12-06 @ 16:36:14
URL: http://oliviaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback