<

bra dag blir till helvete.

Dagen började bra.
Gav folk sina julklappar fast att Amandas julklapp blev isönder tagen av Stråhle ...
Samlades i respektive klass rum halv nio.
Pratade lite och så.
Sen så öppnade vi upp cp-väggen och så kom b,c in.
Hade utlottning och sen "melodifestival" saken.
Sen pratade vi lite och satte i ordning allt.
& sen gick vi ut till bussarna.
Jag, Vicky & Amanda kom på fel buss.. (Y)
& sen så sprang jag & Amanda runder i snön.
Skit kul vare!
Sen när vi skulle in i kyrkan så puttades alla så det blev värsta kaoset XD
Inne i kyrkan så filmade jag & Amanda massa.
& Vicky sa "ChaCha bloggen" typ 57687367 ggr ;o
Aja, Eva & Becca sjöng " All I Want For Christmas"
Sjuuuukt duktiga var dom.
Sen sjöng Ebba & Ellen.
& sen pratade rektorn & så sjöng vi någo mer sen fick vi gå till bussarna igen.
Denna gången kom vi på rätt buss.
Väl tillbaka på skolan så gick vi in i våra klassrum igen för betygsutdelning.
För varje person som Jan & Carolina ropade upp så skrek & klappade alla i klassen.
Sen när moi skulle upp, OMG jävlar vad alla skrek ;o
Är faktiskt nöjd med mina betyg, ska höja de flesta utav dom till nästa termin.
När jag kommer hem får jag reda på att jag inte får åka till älskling den andra.
Fyfan vad jag grät & skrek.
Är så sjukt jävla deprimerad nu så det knappt är sant.
+ att älskling är sjukt deprimerad han med.
Jag menar, vem ska nu får mig på bra humör ?
Aja, de gäller att försöka se uppåt.

Dagens motto: När du väl nått botten, kan det bara gå upp åt.

Oberedda fjortisar...


beredda fjortisar .


ovetande gabbe...


Vetande gabbe .


des la geeks


god jul önskar årskurs 8 mentorer.
'

Btw, alla säger grattis till lilla David som blev fjortis idag :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback