<

chilldag

Har faktiskt inte gjort ett skit idag.
& det är jag goddamn stolt över (hh'
Har degat framför tv heeeeeeeeeeeela dagen.
Senare på kvällen stack jag ut med Eva & Olivia.
& tack gode gud för att ingen var ute, haha ingen utav oss pallade sminka sig så vi var ute all natural ;)
Plus att vi fick CP ryck på tre typ..97-98 sim kaxade sig.
Jävla fjortisar .__.
Aja, älskling har varit däckad i typ...3 timmar nu, men det är sånt som händer när man inte sover på ett helt dygn (yy'
Ooooh btw, jag & Tobias har två månader på tisdag (aa'



I don’t wanna lose what we built this far
This is me and you, you’re my superstar
I’d give anything, baby here’s my heart
My heart, my heart

älskar dig, pojken min (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback