<

Im baaaaack

Som sagt. Var med Amanda igår.
Vi var ute och dampade loss i snön, träffa Swenningbooi gjorde vi oxå.
Sen körde mamma oss hem till Amanda. Snackade lite, sen kom Danne.
Dampade lite med honom. Sen vid typ...12? Stack Danne hem, & jag & Amanda fortsatte snacka och så.
Kollade i gamla skolkataloger ;D
Sen tänkte vi sticka till FilipBitch där Isak oxå var. Men det var för kallt & vi orkade inte gå heela vägen till fogdaröd.
Så vi försökte få dom att gå till Amanda ist.
Men Isak, tråkig som han är. Orkade inte..
Så vi sket i det tillsist.
Vi satte på Ice Age 2 ist. Och somnade till den.
Sen imorse när jag vaknade så kom Amanda in med pankakor, sylt och jordgubbar som vi tryckte i oss.
La oss i sängen igen men sen var jag tvingad att gå för mamma skulle hämta mig..
Aja, tack för två otroligt roooliga dagar bv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback