<

Men hejdär Tisdag ! (hh'

Öööööökeej , tisdag idag. Och idag trillade jag inte i lera (yy'  Hade syyyslöjd första lektionen. Mycket skratt plus att jag och vicky snackade med Jan om en liiite viktig sak ((;
Sen hade vi träslöjd, jag får inte till min ramgrajsimojs så jag improviserar (hh'
Sen hade vi lunch, HAHAHAHAHAHA satt och psykade Rameke. Sa typ att han bodde i en hundbur ute i sin mammas bil och ja massa sånt. Allt p.g.a att han satt själv. Viiiisst är jag snäll ? (aa'
Sen var det franska, satt med swenningbooi som vanligt (hh' Treeedje guldstjärnan för oss (yy'
HAHAHAH swenning satt och pullade sig själv med en penna, och så vänder ebba sig om och säger cp till honom och swenning bara ;
- Säg inte cp. Jan har en son som är cp. Säg sär eller dampbarn. (ii'

HAHAHAHHAH fyfan vad jag skrattade. Sen var det mentorstid och då bytte vi platser och jag kom bakom Rameke. Haha, gissa vem som kommer ha en sönder spetsad rumpa ? Jo RAMEKE :D Pluuus så typ spottade jag han i ansiktet ni vet sådära man gör med tungan? (aa'

3 dagar kvar



hahaha, så bäst denna är. Plus så var det amanda som visade mig den så inte konstigt den är helt sjuk x))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback