<

Mitt universum..

Allt detta underbara började med en kommentar.
En ända kommentar som skulle förändra hela min framtid.
Tänk att en, EN kommentar på bdb kunde förändra så mycket.
Två människors framtid, prioriteringar.
Detta bevisar egentligen bara att så länge man tror och vill så kan livet bli som man vill. Nycklen till det är hopp.
Alla människor har en sak gemensamt, vi alla söker efter kärlek. Det kan vara på olika sätt, men vi alla vill ha kärlek.
Jag hade turen att hitta mitt livs kärlek redan vid 14 års ålder.
- Tobias, det är dig jag ska dö med. Det är dig jag ska bygga en framtid med. Ingen annan, bara du.
Visst är det en lång bit att åka, men så länge tillit finns & kärlek så kommer det hålla.
Du är en ängel. Finns inget annat sätt jag kan beskriva dig på.
Helt underbar är du.
Jag kommer dö innombord dagen då du lämnar mig.
Kommer ta mitt liv.
Tänk alla tårar jag kommer gråta.
Tänk så många sår jag kommer ha.
Alla gånger jag kommer tänka tillbaka på det vi en gång haft.
Jag vet att den sista som kommer höra min röst innan jag dör är du.
För jag kommer ringa dig, det sista jag vill höra/se är dig när jag dör.
Jag vill kunna se en ängel, en otroligt vacker ängel som gett mig så mycket i livet innan jag dör.

Vi kanske inte träffas så ofta, men egentligen vem bryr sig ?
Jag får iaf se dig & höra dig.
Men längat till att få röra dig, kyssa dig...vara nära dig finns alltid där.

Kommer ihåg när du skämta om att om jag fick välja mellan dig & Amanda vem jag skulle välja.
Jag sa att jag inte skulle välja någon utav er. För jag hade aldrig kunnat leva ett liv med bara en utav er. Det går bara inte! Jag lever hellre ett liv utan er båda, än bara en utav er.
Sen sa du att en utav er dog om jag inte valde.
Och då sa jag att jag offrar hellre mitt eget liv än att någon av er två skulle dö.
Det är sant, jag vill inte leva utan någon utav er.
Ett liv utan er är som att andas i vakum. Det går inte.

Jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar dig Tobias, hur mycket du betyder för mig.
Vad du än kommer göra, så kommer jag alltid stöta dig.
Hur korkade besluten än kommer att vara, stöta dig kommer jag alltid göra.

Tobias, tu veux dire tout pour moi. Vraiment tout.
Ne te quitterai jamais.
Vous êtes incroyablement belle, tant à l'intérieur qu'à l'extérieur.
Mon cœur t'appartient.
Je ne sais pas pourquoi j'écris cela en français, pense qu'il y aura de plus romantique et si je pouvais dire tout ce que je vous le dis à la place.


Du är mitt universum.
Allt jag gör kretsar runt dig.
Och sen jag fick kontakt med dig så har jag bara velat vara en bättre människa.
Visst kan jag få mina aggressiva dampryck, men sån är jag bara (aa'
Vous êtes un bébé parfait.

Du är sötare än det sötaste godiset i världen.
Och en vacker dag kommer världen få se det.

Folk kanske tycker jag pratar för mycket om dig osv, men det skiter jag fullständigt i för jag har verkligen hittat the one.
Kan inte förklara hur glad jag blir så fort jag överhuvudtaget hör ditt namn!

Kan fortfarande känna dina läppar på min hals, dina armar runt min midja och din kropp tryckt tätt intill min.
Om nätterna kan jag fortfarande känna din varma omfamning.
Du var så gullig när vi sov, för höll mig igenom natten & när du märkte att jag vände och vred mig mycket så vaknade du till lite. Samma sak när du vaknade upp för att jag inte låg brevid dig och sa mitt namn.

Tobias, du har gett mig en sorts kärlek som ingen annan har.
En kärlek som är äkta och för alltid.
Jag har aldrig kännt mig så älskad och behövd som jag gör med dig.
Du är en av dom personer jag absolut inte får mista.
Jag går under totalt om jag gör det.

2/11 var första gången vi pratade på msn. Det var samma dag som vi fick kontakt.
29/10 blev det  vi. Efter allt vi gått igenom blev det faktiskt vi! Och så ska det förbli.


Vous ne comprenez vraiment pas combien je amour ou besoin de vous dans ma vie.
Vous êtes comme mon oxygène, mon eau. Ma vie en dépend.
En d'autres termes, je compte sur vous pour Tobias.
Laissez-moi jamais acceptable?
Vingt-jour neuvième d'Octobre deux mille neuf, c'est vous et moi.
Et il en sera toujours.


Älskar dig gubben, då, nu och för all framtid.

/Toi pour toujours, Amina.


(mycket franska i detta inlägget, men det är ju kärlekens språk. Och vill ni ha översättning så kolla i ordbok)



Från mig till dig, darlin'.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback