<

@ mormor

Jaha, då kom man nyss hem ifrån mormor.
Har varit riktigt trevligt.
Massa prat & skratt med släkten.
Fick kanske inte så mkt i år, men ärligt så gör det inget.
Fyller år snart & julen går ju inte ut på presenter (;
Plus, det är tanken som räknas.
Försökte faktiskt uppdatera bloggen från min kusins nya iphone, men det f*cka sig lite.
Men jag har lekt med den jätte mkt.
Vill ha en nu !
Aja, här kommer lite bilder, & bilder på mina julklappar får ni imrn ! (;


Vid matbordet


vid matbordet


matbordet


Mamma & Jeanette


Farbror


Kusin

Lilla millie


Pappa & Mormor


Lilla mormor


Där ser man min outfit, & jag ser faktiskt otroligt borta ut xd


Morbror & Jonathan




Kommentarer
Postat av: Bethesda

Haha Jonathan, fan vad vi lekte mycket när vi var små:D

2009-12-26 @ 21:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback