<

Nyårs planer ? ((:

Vad är allas nyårs planer ?
Spenderas med familj ?
Vänner ? 
Eller på fest ?

Själv ska jag vara hos eva med en massa folk, eller åka upp till älskling tidigare. Vet faktiskt inte riktigt.
Men jag tror det blir Eva och compani.
Åker till älskling typ två dagar senare (ii'




Nyår ; Tänk, du kan starta om helt nytt. Glömma allt som hänt förra året och göra allt för att nästa år ska bli bättre. Pluuuus så kan man supa sig aspackad om man nu känner för det. Och ha kul med sina vänner.

Doft ljus ; Men tänk när man är med sin älskade. Och så tänder man doft ljus som kanske doftar vanilj. Inte nog med att man får en mysig stämning i rummet utan man får även en mysig doft.

Franska språket ; Vem gillar inte franska ?  Jag menar det är kärlekens språk. Och det finns ju ingen som inte gillar franska.




Att vara sjuk ; Stor diss på det. Hatar att vara sjuk. Feber, illa måenden, rinnande näsa och allt.
Nej fy och skam på det.

Wanna bes ; Det har jag många av på min skola. Speciellt i sjunde klass.
Springer om kring massa wb-fjortisar. Vill bara stycka alla i småsmåsmå bittar och strö ut dom över hela landet (aa'

Dryga lärare ; Finns så otroligt många dryga lärare överallt i världen. Men den drygaste finns nog på min skola.
Min lillebrors lärare är dryg, idiotisk och allmänt usel på att lära. Plus har hon favorit elever, vilket man inte får ha.












Times up.


24 dagar, 3 timmar, 45 minuter och 11 sekunder

50 dagar ,1 timme, 36 minuter och 50 sekunder

kvar tills jag är hos älskling igen och tills jag blir 15 (aa'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback