<

så mycket mer ...

Du & jag är så mycket mer än älskare...
Vi är även bästa vänner.
Vi berättar saker till varandra som ingen annan visste, vi vågar visa våra svaga sidor.
Andra kanske går på oss när vi visar att vi är obrydda.
Men sen räcker det att någon av oss säger hej i telefonen & då märker vi direkt att det är något som är fel.
Det kan vara en liten sak, men vi tar oss tid att lyssna på vad den andra har att säga.
För andra kanske det inte verkar som mycket.
Men iallafall för mig så betyder det världen.
Verkligen allt.
Du blir inte sur när jag trycker upp grädde i ansiktet på dig.
Eller PMSar på dig för ingen anledning alls.
Folk kanske undrar varför jag skriver detta nu.
Men det är så att nyss så pratade vi i telefon som vanligt.
Vi kanske inte var så överrens om vissa saker.
Och så märkte du på mig att jag var sur.
Fast att jag sa att jag inte var det.
Men som vanligt så kan jag inte lura dig.
Och som vanligt  så berättade jag var det var som tyngde mig.
Du förstod mig, & stötade mig.
Jag berättade fler saker för dig.
Och visst hade du dina åsikter, & det respekterar jag.
Sen när du märkte att jag grät så tröstade du mig.
Tyvärr så fick jag dig med att gråta.
Och det är väldigt sent.
Plus att du ska upp klockan 5 imorgon bitti.
Fast att jag sa det till dig så ville du inte lägga dig förrens du  visste att jag var glad igen.
Som sagt, för andra är vi kanske bara älskare.
Men för mig är vi så mycket mer.



Amina Tobias - älskare & bästavänner. Allt i ett..

Kommentarer
Postat av: lyxbrud

Fin blogg! Kolla in vår inhyrda nakenkock/strippa! Känd är han oxå=)

2009-12-14 @ 10:18:53
URL: http://lyxbrud.blogg.se/
Postat av: Nyberg

En bra relation för mig är den där man både kan vara vänner och älskare och jag älskar dig som bara fan DU E FAN UNDERBARAST<333

2009-12-14 @ 17:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback