<

shopping idag

Vaknade vid halv sju pga att pappa smällde igen yterdörren hårt som fan.
Gick upp & la mig i soffan för att jag inte kunde somna om.
Somnade visst till på soffan för mamma väckte mig när hon gick upp vid sju.
Gick in i duschen åh sen fixade jag mig medans mamma lämnade Ilias på fritids.
När hon kom hem så åt vi frukost och så.
Sen körde vi ner på Statoil så jag fick köpt min skiva (aa'
Seeeen körde vi till Malmö.
Gick till ngn affär som jag inte minns namnet på.
Sen in på Alngt guld åh köpte mormors julklapp.
In på systrarna Grene (eller hur det stavas) Sen in på Lindex där jag köpte smink (yy'
Sen in på Trianglen och äta på Donken. Sen gick vi in på H&M och köpte ögonskugga, läppstift och Conceler (?)
Sen minns jag inte ?
Sen in på burlöv center påväg hem.
Köpte mössa & vantar plus ett Gele Kit, Hårkontroll plus make-up borstar.


Läppglanset är i färg Nude
Läppstiftet i Fudge för att få naturliga läppar typ x))



Into The Night & Bourdoir Dreams (aa'


Höörkontroll XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback