<

snö,snö & mer snö !

Maaassa snö har fallit idag + skola.
skola + snö = DÖD!
Du kan inte ens gå till maten utan att bli halvt sönder mulad!
Själv blev jag överfallen vid ingången av Swenning & Stråhle. Fast att jag skrek som in i helvete så hjälpte ingen mig..
Älskar snö! Verkligen, men måste det vara kallt ? :(
Sitter och fryser rumpan av mig ju :((
Funderar på att lägga mig under täcket och kolla film..men jag orkar inte röra mig :||
Ska nog göra te eller varm choklad på älsklings vis senare (aa'
Mhh...med en lussebulle till :))
Ohoh imorgon är det tema dag i skolan och jag ska kolla film och vara i "spelahörnan" eller vad man kallar det XD
Sen på fredag blir det kyrkan, någon typ av "melodifestival" och sen får man ut betygen och sticker hem (yy'
Och sen kan man sova länge länge på mornarna (h'

17 dagar kvar


my nerdglasses (hh'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback