<

1 månad idag, ♥

1


Idag för en månad sen blev det vi, idag för en månad sen slog min dröm in.

Du blev pojken jag kallar min, och det är så det ska vara.

Allt bra och dåligt som hänt i mitt liv har bara lett upp till dagen då det blev vi.

Visst har vi haft våra ner gångar, men vi har även haft våra uppgångar. Och dom har bara gjort oss starkare.

Visst har vi våra brister, men vem har inte det ?

Du är ljuset som leder mig genom dom mörka timmarna.

Det är din röst jag somnar till, och oftast din röst som jag vaknar till.

När jag pratar om dig eller tänker på dig som  ler jag, de är inte medvetet utan det bara blir så.

För du är mitt livs lycka,  min ledande stjärna på natt himeln.

Utan dig är jag förvirrad.

Alla gånger jag blivit sårad.

Alla gånger dom svikit mig.

Alla gånger jag blivit lämnad kvar.

Jag är rädd, men inte för att du ska svika mig, lämna mig eller såra mig.

- Nej , jag är rädd för att jag ska fucka allt och förlora dig. Tanken får mig att gråta.

Ohh it's magic with you.

Jag kan dö för din skull, helt seriöst. 

Ser hellre att en vanlig människa dör än en ängek.

Gud måste ha gråtit floder när han släppte dig Tobias.

Åhh, sättet din röst låter när du nyss vaknat.

Sättet du skrattar på, allt du gör är helt underbart för mig.

Plus så kan jag verkligen vara mig själv med dig, kan cama utan smink med dig.

Kaaan sitta i påsiga kläder och du kallar mig fortfarande vacker , och tycker fortfarande att jag är söt, gullig osv.

Älskling, jag älskar dig.

Ord kan verkligen inte beskriva hur otroligt jävla fucking kuk mycket jag älskar dig.

Du är mitt allt, och bara min (L)

 

En månad idag, fler ska det bli.

Inget kan stoppa det ((:

 

 

 

Tobias B**** Nyberg, jag älskar dig !











Julmarkad idag, gick bara och tänkte på älskling & hur mysigt det skulle varit att spendera vår en månads dag tsm på marknaden. Men hade faktiskt kul. Cyklade runt vid julgrane på Martins cykel. Sen stog jag, Becca, Amandahaj, Vicky, Martin och Eva och snackade utanför Turken. Sen gick vi tillbaka till vårt stånd. Maaassa pengar drog vi in (yy'
Seeen stack jag och Vicky in på Höörs Pitzzeria och gömde oss för Filip och Isak. Sen väntade vi på Amanda och Eva, när dom kom så åt vi. Sen gick vi ut och kollade på när Lucian blev vald. Tyvärr blev det inte Becca, menmne .. sen sprang vi runder och jag tog 20 kr från Swenningbooi och köpte Lussekatter (hh' Sen innan Paula hämtade mig och Amanda så sprang Amanda in på Bojerts och köpten en skit fin bakelse som vi total förstörde med våra fingrar.
AMANDA HAR PULLAT EN JULBAKELSE ;oo


5 dagar kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback