<

12 november

23 dagar kvar biiiiitches ;))
Skolan idag var väl .. okej ?
Står i kiosken med isak så ja, det händer inte så mkt på rasterna .
Faaaaaaaaaast på bilden var jag och amanda duktiga , skrev underbordet duvet (aa'
Seeen på kemin , asså fyfan vad jag och blatte garvade sönder.
Blatte ; - Men Catarina ska man göra så ? Catarina ? CATARINA !
Jag ; - Men käften med dig, hon hör inte dig .
Blatte ; - Jo men hon svarar ju inte på frågan, tänk så händer det ngt!
Jag ; - Du har ditt hööör vad mer vill du ha ? ;s
Blatte ; - HAHAHAHAHAHAH*ASG*
Seeeeeeeeeeeeeeeeeeeen höll vi på med det typ hela lektionen . Efter det slutade vi, mamma hämtade mig och så nu har jag bara suttit vid datorn,
kollar på present till älskling , åh lite annat ;$$

pussaminatår ;*

Kommentarer
Postat av: blaaatish

HAHAHAHAHAHAQHHAHAHAHAHAHAHA , DU HAR DITT HÖR VF BRYR DU DIG? :ooo

asså det va det bästa på länge:ooo <3

2009-11-12 @ 19:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback