<

18 november .

Sov typ två timmar inatt ? Vaknade kl 6 upp, börja fixa sig och sånt . Kollade lite på tv och ja . Sen vid fem i åtta kom madde och hennes mamma och hämtade mig . Hade maaaatte förska lektionen, jobbade faktisk jätte duktigt idag (aa' Rast sen och på rasten så tog jag och amanda av oss skorna och sprang runt i strumpor , så j*vla kul .
Sen hade vi SO, kollade på filmen Zozo, skjuuuukt bra !
Sen var det idrott, hade ngt egomhshfk minns inte vad det heter . Blev körd i skottkärra och skadade handleden (yy'
Luunch sen, satt med amanda. Och vi såg j*vligt mobbade ut x))
Sen efter det så hade vi kemi, pratade lite först. Sen kollade vi på ngn kolfilm. HAHA, lilla jag somnade med filips jacka på mig . När jag vaknade hade jag evas bok fastklistrad i ansiktet och luggen stog rätt upp . Så j*vla het (hh'
Sist hade jag franska. Inga ord kan beskriva hur sjukt j*vla kul vi har det på franska timmen . HAHA
ChaCha ! Swennigbooi och Aminabooi här !!
Sen slutade vi, kom hem och sen satt jag från halv fyra till halv sju med biologisaken.
Och nu är jag sjuuukt trött . Så ska nog in i duschen sen lägga mig .

TVÅ DAGAR KVAR TILL NEW MOON MED FLICKORNA !



17 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback