<

19 november

Vaknade 07:20 så fick kasta på mig kläder och smink (yy'
Första lektionen hade vi matte, jobbade duktigt idag med (aa'
Sen hade vi språk, gömde oss bakom gardinerna för Ninnis, och stängde in David i ett skåp . Fullt friskt :))
Sen var det lunch, satt med Eva, Arta, Ebba och Olivia. Sen kom Amanda med ngt skumm och tog min mat..eller ja mest drickan .
Sen hade vi SO, kollade klart på Zozo.
Sen var det bild, fast jag trodde att vi hade kemi så jag hade boken med mig ;$$ Satt med Isak, Amanda och Martin.Men Martin var ganska bort x))
Seeeeeen hade vi kemi, pratade om alkohol och brände alkohol. Haha, ganska kul faktiskt.
Seeen slutade vi och mamma lilla har städat heeeela mitt rum så nu är det JÄTTE fint, jag ska bara bädda rent nu oxå (aa'
Imrn är det bio med fliiickorna ! Fast jag och Amanda ska sticka tidigare för vi ska med Becca till Lund ((:

16 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback