<

3 november

Har ärligt inte haft ngn större blogglust. Har läxor och massa sånt som ärligt är viktigare.
Aja, helgen sög k*k. Älskling va i Tallin, så fick inte höra hans röst på trå dagar! ;o
Sen på lördagen får man ett sms från älskling att han har en överraskning som inte är till mig, men har med mig att göra. Så då låg jag typ vaken hela natten och fösökte lista ut vad det var (aa'
Åh de var faktiskt en otoligt snygg sak, ni får se sen .
OCH jag ska antagligen till älskling nästa helg ;)) sjukt j*vla f*ttigt mysigt kommer vi ha ;))
Och på ehm .... tordag får jag min nya jacka :'DD Aja, nu måste jag storstäda mitt rum för det kommer ngn gubbe som ska kolla på huset imrn eftermiddag .


Visst är de en fin överraskning ? (aa'  Tecknet står för kärlek (aa'


Kommentarer
Postat av: ella

skit fin!! :o <3

2009-11-08 @ 18:03:44
URL: http://eellahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback