<

6 november

Skolan idag, typ massa kul på musiken som blev till bild för vi hade Tuve som vikarie. Och massa kaos där.
Sen på matten så HAHAHAHAH, trillade David. Asså OMFG vad alla skratta, såg ut så jävla failat roligt ut XD
Följde med Olivia hem åh vi typ flumma en jävla massa, typ tog foto åh spelade in videos åh ja , hade allmän damp.
Åh nu snackar jag med älskling, åh försöker övertala honom att INTE slösa pengar på mig .  Men jag lyckas inte så bra -.-

Ganska kort inlägg, men ärligt får ni leva med det. Har haft ett par mindre bra dagar åh nu håller jag på att bli sjuk så ja .


Kommentarer
Postat av: Blaaaaaaattish :D

HAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAH DAVIIIIIIIIIIIIIID , FYFAN VAD VI SKRATTADE , HAN BAH TRILLA :D

<3

2009-11-07 @ 14:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback