<

Flickorna ikv .. ♥

Va hemma ifrån skolan idag, kräkte inatt åh ja .
Har bara legat på soffan hela dagen...gamlamormo kom vid två tiden, åh hon ska sova här inatt .
Snackade med babyben innan och jag ska va med henne , madde och eva .
Eva är hos Arta nu, men hon sticker till mig vid 19:20 sen kör mamma oss till babyben :))
vette fan vad vi ska göra, men kul kommer vi ha !
äääälskling kollar bio, 2012 så nu är han osocial i..2h och 40min .__.
aja, huvudsaken är ju att jag får se honom i cam senare ikv (aa'
hm...vad mer kan jag skriva om ?
Nu vill jag att alla läsare ska kommentera vad dom vill läsa om här, för mitt liv är tråkigt som bara den !

22 dagar kvar !

Je veux ton amor.

Et je veux ton revenge.

j'veux ton amor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback