<

hejhej alla pigga människor.. :))

Skolan flög förbi idag, först syslöjd & Amanda det geniet som inte tog skor på sig var ju tvungen att rida på min rygg och just när jag går på det lerigaste stället ska hon börja hoppa på mig rygg och gissa vad ... VI TRILLAR ! (yy'
Jupp, baklänges ner i leran. Våra ruuuumporr var ganska leriga. Hade fått den enda in på trosan .__.
Gick och sa till Anne & Jan. Sen gick vi hem till Amanda och bytte om . :))
Som sagt, vi får det omöjliga att bli möjligt (hh'
Sen hade vi träslöjd , lunch, språk och sist mentorstid. Sen slutade vi.
Efter mamma släppt Isak och Amanda hos Amanda och jag hämtat mina kläder så körde vi hem . Satt och läste lite, sen åkte jag och mamma upp till City Gross.
Kom hem, plugga lite. Åt , kollade på tv och sen somnade jag i sängen ;$$ Vaknade för typ 45 min sen (aa'

Ska faktiskt börja med hissar och dissar, berätta vad ni tycker om den idén och kom med förslag till hissar och dissar
Tack




Gulliga pojkvänner ; Men tänk er, hur dåligt ni än mår så finns dom alltid vid din sida. Och t.ex. dom köper dyra presenter fast att man sagt att dom inte behöver. Men dom gör det iallafall,  bara för dom vet att du vill ha den saken. Alltså hissar  jag alla gulliga pojkvänner där ute ! :D

Uggs ; Mooi, som alla andra hissar uggsen . Men hur kan man inte hissa dom ? Dom är så sjukt mysiga och håller värmen. Har ett par, viiisst är dom inte äkta men who cares ? ;) Bara för att det inte är äkta vara så betyder inte det att dom är mindre sköna . Har ett par i beigt sen förra året, ska köpa ett par i antingen mörkbruna eller svarta (aa'

Stora stickade tröjor ; Vem älskar inte dom ? Iallafall dom som inte sticks. Haha, nej men det är ju mycket stickat i vinter och det älskar jag . Vem älskar inte att på kvällen, sätta på sig typ mjukisbyxor eller leggins och sätta sig i soffan med en kopp te eller varm choklad och så har man på sig sin stora stickade tröja och bara sjunker in i den. Helt underbart är det .  Alltså stoooor tummen upp för dom (yy'









Människor som skryter ; Det finns inget värren än en person som hela tiden ska skryta. Till och med om saker som man egentligen inte ska skryta om . Får seriöst tokdamp på såna människor. Dom kan väl hålla onödiga saker till sig själv ?

Dåliga betyg ; Visst får man riktig stor ångest när man får tillbaka ett prov också står det typ G-?
När man satt och gjorde provet så trodde man att man verkligen gjort bra ifrån sig och sen visar det sig att det var en katastrof. Man får sån ångest, och sen när man berättar det för föräldrarna så blir det bara värre.
Usch nej, hatar verkligen den känslan.

Vakna tidigt ; Jag är verkligen ingen morgonmänniska,och jag tror heller inte jag är den enda . Eller ?
Hatar verkligen när klockan ringer på morgonen och du kollar ut genom fönstret och det ser fortfarande ut till att vara natt. Man har verkligen ingen lust att gå upp då. Jag talar inte för mig själv nu, men visst vill man bara dra täcket över huvudet och somna om tills det är lite ljusare ute?


11 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback