<

Hiss & Diss b*tches ;)



Moi ; Moi, som är Tobias söta gangsterkatt. Honom hissar jag för att han är så jäkla cool.
Haha, roligaste katten någonsin!

Jägers ; STOR tummen upp för jägers ! Man har alltid lika kul, speciellt om du går med rätt männiksor ;)

Marabo Vinter ; Jag måste bara ge tummen upp till detta otroligt goda choklad ! Det smakar kanel har i sig ingefära, nejlika, kanel och någon nött. Det smakar verkligen jul. Och det är limitid edition så jag tycker alla ska pallra sig ner till närmaste affär och köpa sig chokladet.





Illa mående ; Jag hatar att må illa, det är seriöst det värsta jag vet ! Och just som jag skriver detta så mår jag illa, och har gjort hela dagen.

Produkter som inte håller vad de lovar ; Jag hatar det, man ser reklamen och blir helt tagen av den. Nästa dag åker man och handlar typ schampot eller vad det n är . Och sen märker man att de inte håller vad det lovat. Blir så irriterad på sånt!

Mens ; Det gör så jävla ont, och du kan knappt göra något. Du blir som fast hemma för att du har så ont eller någon annat. Nej, tummen ner för mens.



Blir en bild på älskling i sitt nya hår, (L)


9 dagar kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback