<

Hissar & Dissar



Amanda ; Jag hissar Amanda för att hon hittar dom bäääästa låtarna. T.ex. dessa.




Vintern ; Det kanske bara är jag som tycker det men vintern är en av det bästa årstiderna. Visst är det kallt, men det är nu man myser som mest och umgås. Jag menar alla mysiga kläder, brasorna och så. Jag älskar vintern, jag menar juuul finns ju ;o Och jag älskar inte bara vinter för att jag är född då (aa'

AMANDA HISSAR ; maten ? :$




Fjortisar ; Det finns inte ord för hur äckliga dom är. Brunkräm till max och idominsalva. Så jävla ÄCKLIGT!
Och killar gillar dom p.g.a. att dom är så lätta. För att dom visar allt och pushar upp brösten till hakan och putar  på läpparna. Fyfan. Dom dissar jag fedt jävla mycket :)

Dryga människor ; Jag verkligen stör mig på såna människor. Dom vet aldrig när det är nog, dom bara fortsätter och fortsätter. Så jäkla drygt. Har ganska många på skolan som är dryga. Kanske inte just i 8:an men i sjuan är där ööööver många.

Ångest ; Stor diss på det. Hatar verkligen känslan du får när du t.ex. bråkar med någon eller du gör ett prov. Eller om du inte vet vad du ska ha på dig och du ser klockan ticka . Ångest går fett bort hos mig (n)




10 dagar kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback