<

idiotiska föräldrar.

Idioter !
Detta kanske låter patetiskt och det skiter jag i.
Mamma sa att jag skulle få åka till tobias nästa helg, men att jag skulle prata med pappa . Jo visst, jag pratade med honom , men sa att jag skulle till isabell..
OH JA! Jag fick ju verkligen åka ! Han bara ; - Du är förliten för att åka så långt. Bla bla bla.
Sen snackade dom bara för någon vecka sen om att jag skulle åka själv till Marocko.
Asså vad fan tänker dom med ? Seriöst har aldrig varit såhär arg ! Vadå dubbelmoral ?
Idiotiska idioter.
Ärligt tror jag mamma planera detta, för hon visste säkert att pappa skulle säga nej. Hon vill säkert inte att jag ska åka dit . Asså helt allvarligt, mina föräldrar älskar fan när jag gråter .
Vill bara skrika på dom , men samtdigt inte för jag vet att jag kommer råka illa ut isf.
Och fan vad jag hatar mamma , hon sa att allt skulle bli bättre men det har det ju inte. Och hon vill fan inte skilja sig så ist får jag lida.
Tack mamma, verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback