<

jag är taggad som fan!

Va bara med på två lektioner idag, mådde illa som fan så mamma kom och hämtade mig. Sov lite och nu mår jag faktiskt bättre ! Ska gå imorgon faktiskt. Vill inte missa ngt. Har två prov denna veckan, franska och kemi. Pluggar satan gör jag (yy'
Plus att jag måste skriva den sista bokrecentionen ooooch skriva en berättelse på 45 min till på onsdag .__.
Aja, äääälskling kanske kan hjälpa mig liiiite ?(aa'
Nej nu ska jag plugga liiite mer sen fixa lite mat till mig och lillebror ((:

pussaminatår



hihi , älskling du vet vad jag menar med bilden (aa'


Min älskade kofta som jag köpte i lördags


Pluuus denna röda tröjan, love it !



4 dagar kvar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback