<

Kissis IQ sitter i hårfärgen ..

Jag vet inte om alla läst Kissies inlägg om ihopa sittande lår ?
Iallafall , hon har fått mycket kritik för det, och ligger bakom två självmord. Så lyckad är hon ;))
Personligen tror jag att hon är Schitzofreni . Seriöst, " Kissie är bitchig, Alexandra är riktigt snäll"
Hur j*vla f*uckat låter inte det ?
- Precis, j*vligt psykat..
Kissi Retucherar ALLA blider hon lägger ut på bloggen . Vadå inte nöjd med sig själv ?
Hon har själv ihopa sittande lår ? Varför gnälla liksom ?
Pluuuus, killar gillar när det finns ngt att ta i & inte levade skelett ;)
Idioten är för blond för att fatta det. Och ärligt, om jag hade fått så många hat kommentarer som hon fått hade jag lagt ner allt . Men ja ... är man en bimbo så är man .


Viiiilken snygging, full och skit skabbig . Så vacker var hon utan smink ;)


Jaaaa, där ser man vad ett kilo smink och retuchering kan göra :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback