<

Lööften jag ska hålla (aa'

Okej, mina rutiner suger k*k. Måste bli bättre ! Alltså gör jag en lista här där alla kan se det. Så nu kan jag inte skita i det (ii'

  • Gå upp 06:15 varje morgon. Duscha , fixa mig ect.
  • Platta håret, SJÄLV!  - mamma brukar göra det annars (aa'
  • Äta frukost .
  • Va klar i tid.
  • Ta fram alla böcker till första lektionen så fort jag kommer till skolan.
  • Bli bättre med läxor osv.
  • Kommer hem, äta lite och göra läxorna.
  • Rymma i mitt rum .
  • Tvätta av sminket, borsta tänder ect.
  • Uppdatera bloggen .
  • Lägga fram kläder väska ect. för morgondagen.
  • Prata med älskling innan jag lägger mig
  • LÄGGA MIG INNAN 00:00. !
Tycker ni det är mkt ? Haha, men det behövs är en ganska rörig person ;$ måste skärpa mig ! ;o

Men nu ska jag sova. Klockan är ju 23:11 ;oo

Gooodnatt lovers ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback