<

Lööööööööördag = Shoppingdag !

Jägers igår var kul förutom en sak som hände, pallar inte dra upp det här.

Aja, massa skit igår natt när jag kom hem.. men det är bra igen (yy'
Vaknade viiiid tio idag, åt frukost fixa mig och så sen åkte jag, mamma och bror till malmö. Gick på ikea och köpte lite saker till mitt rum. Sen snabbt hem till mormor, sen vidare till mobilia och in på The Body Shop. Sen åkte vi till Netonnet och köpte cam till mig sen  körde vi till Nova Lund och handlade lite. Sen på Torsdag tror jag det var så ska vi köpa ny säng til mig ooooch in till Nova igen (yy'

Här kommer bilder från igår.


Fick jag av pappa på Bajram.

Hos Amanda.

Innan jägers.

Tjoooooockis (yy'



Vicky och Eva

Yeah







Cp-Bild

Älskar dig bästa vän (L)



6 dagar kvar älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback