<

New Moon idaaaaag ♥

Föööörst skola, började med idrott hade det egonami eller vad det heter XD
Sen muusik, tränade på låten vi ska redovisa :)) sen hade vi lunch.
Svenska sen, gaanska mycket garv där (yy'
Matte sen, ja Tina snacka över mkt som vanligt (yy'
Engelska sista lektionen, vadå vi jobbar bäääst  ! (yy'
Gick ner till Catarina , hämtade hennes bankkort och lämnade väskorna . Sen tog vi skolbussen in till Höör.
Typ sprang till tåget. Hant med det precis . När vi kom till Malmö så gick vi först in på H&M så jag fick köpt mitt schampo och balsam + inpackning och Ebba köpte mascara .
Sen gick vi till bion och hämtade ut biljetterna, sen till donken och åt.
Sen gick vi till Gina Tricot. Blev massa fina saker där. Sen gick vi och köpte godis och sen stod vi i kö i typ tio minuter för att få jävla popcorn ! Seeen äntligen fick vi se filmen .
SÅ JÄVLA FKN K*KIGT BRA!
- dom som säger att filmen är dåligt har inte sett ettan eller läst böckerna . Och då tycker jag ärligt man kan skita i att gå och kolla (ii'
Sen efter filmen gick vi in på BK och kissa, asså fyfan vad kissiga alla var xDD
Sen gick vi till tåget, fick springa som fan ! Kom precis några sekunder innan tåget skulle gå ;oo
Sen i typ Eslöv kom det på såna fyllon som skulle till Höör på fest, så jävla roliga dom va .


15 dagar kvar


Älskar dig <3

Malmö ngt heter hjulet i bakgrunden

Så jävla fint det är !

Mästerfotografen (hh'

Älskade Malmöstad (L)

(L)






















Kommentarer
Postat av: ebba :DD

omgomg , fyfan va det va braa !

shit, det ska vi göra om igen :))

eclipse -10? <3

ihihihihi §



på biiion, när jag bah satt där & böla du bah "tänk så bah ser man hennes pappa där utanför som ligger & gör snöänglar" HAAHAHAHAHAHA, cppp 8D

sen vi typ varannan minut bah "jag är kiiiissiiiig" (a)

& jag snacka med din 08 till kille >>

tråkig som satan ,.



- jag älskar er ! <3

2009-11-21 @ 20:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback