<

Sitter vid Èvikes laptop ;))

Vaknade 06:10, hade fått ett skit jävla fkn kuk gulligt sms från älsklingen min. Sen gick jag upp, fixade mig, plattade håret och åt lite. Sen vid 08:00 kom Madde och hennes mamma och hämtade mig (yy' Första lektionen hade vi svenska, läste bara .. sen hade vi engelska. Hade någon hörtest. Sen hade vi kemi, men Catarina är sjuk så vi hade Johan Bengtssons syster Fanny till vikarie. Sen var det lunch, snackade lite med Jan om hur det ligger till hemma...
Sen hade vi EV gjorde två pjäser sen gjorde vi yoga x]]
Sist hade vi geografi. Fick tillbaka testen vi gjort och jag fick......G- på testet och G på redovisingen (yy'
Mamma hämtade Ilias och mig faaast jag skulle vara med Eva så hon körde oss en bit.
Nu sitter jag här , mendans Eva lockar mitt hår (aa'


12 dagar kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback