<

Sötaste någonsin ! ♥

Abv, Älskling, gumman, ja du vet vem du är,
Amina, du är hela mitt fucking liv,
du gör mitt liv lättare, utan dig hade jag nog inte vatt den Anton som jag är idag,
jo jag gråter jag skär mig, min skärsår skär i ditt hjärta jag vet bby,
och mina tårar torkar när den landar på din hud, du glöder av kärlek,
Jag älskar dig. du är mitt allt. ja jag kan säga miljoner saker om dig,
inget negativt, du ha tobbe, men jag kommer få leva med dig, jag Älskar dig ändå,
jag hoppas du älskar mig. hoppas, hoppas, du är mer än mitt liv,
jag lovar, dör du innan mig. jag kommer bo på din grav, den kommer alltid vara fin,
För där Änglar Vliar, ska det vara finast, du är finast på jorden,
gud han skröt nog när han skapade din själv, bby, Anton (L) Amina, för alltid och alltid!

Så skrev han till mig , abv . Du betyder verkligen allt ! Lilla ängeln anton !


gubben , abv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback