<

Stuuuuudie dag !

Vaaaknade typ klockan tolv ? Gick upp och satte mig vid TV:n och kollade på 7th Heaven.
Började fixa mig vid kvart i ett , för vid ett skulle amanda komma så skulle vi åka till Burlöv och shoppa lite.
För det första så missade vi 23 tåget så vi tog öresundståget ist till lund och byte till pågatåg där .
Och medans vi väntade på att tåget skulle komma i lund så var det några män som höll på att ragga på oss ;s
Sen kom tåget och ja .. när vi var framme så såg vi att dom männen hoppade av på samma ställe ! Och så sa dom typ att vi hade snygga rövar och att dom hade velat sätta på det x]]
Aja, in på Burlöv och direkt till Guldfynd för att köpa älsklings present (aa' Jätte fin !
Sen gick vi till donkan, åt och ja en läskig gubbe satt och snackade med oss om ja .. jag vet inte (y)
Sen sprang vi runt i alla affärer typ xd
Det blev ;
Mörkblåa mjukis - Cubus
Grå t-shirt med gullig text - Cubus
Grått armband i tyg - Cubus

Sen köpte vi glass och sen gick vi till tåget . Lite fail där, men annars kul .
Imorgon ska jag bara läsa biologi efter skolan . Så ja, ska försöka uppdatera .

18 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback