<

tankar & känslor ♥

Jag tänker inte ljuga. Saker du sagt till mig när vi varit ovänner har sårat . Det har skurit in i hjärta och själ och gjort ett märke som inte kommer försvinna i första taget . Jag älskar dig något otroligt mycket . Så mycket att det gör ont . Igår var det nära på att ta slut . Du var sur och jag var sur , det funkar inte . Du ångra dig, åh mådde dåligt över sakerna du sagt .Du grät i telefonen och jag kände hur mitt hjärta gick i bitar . Att höra den du älskar gråta är hemst, speciellt om du inte kan trösta personen . Det enda jag kunde göra var att säga att jag älskade dig och sjunga för dig. Jag fick dåligt samvete när jag hörde dig säga förlåt , alla tankar jag tänkte under tiden vi bråkade . Jag tänkte att det kanske var bäst om vi gick åt vars ett hål . Men alla vet att jag skulle tagit livet av mig om det skulle hända.
Jag var så himla nära på att ta upp rakbladet  igen, men jag vet att jag lovat att jag inte skulle göra det igen , jag bröt det löftet en gång, men inte igen. Du litar på mig, och jag vill verkligen inte förlora din tro på mig . Idag ringde du och var hur ledsen som helst .. igen kände jag mitt hjärta gå i bitar. Att höra dig gråta så mycket förstörde verkligen mig . Jag kände mig hjälplös och misslyckad. Jag gjorde det enda jag visste kunde lugna dig. Jag sjöng för dig. Du lugnade ner dig lite.

Du förstår verkligen inte hur mycket jag älskar dig.
Ord kan inte beskriva hur mycket jag älskar dig. Du är verkligen mitt allt !
När du mår dåligt mår jag 10 gånger värre . Jag bär din smärta plus 10 gånger mer. Du har tagit över hela min kropp, min själ och mitt sinne .
Asså det går ärligt inte att beskriva hur mycket jag älskar dig .
Full, sur, arg, glad, ledsen asså det kvittar ärligt på vilket humör du är på jag älskar dig lika mycket.
Tobias ,  du hade kunnat väga 200 kg och va finnig i hela ansiktet och va utan en arm , jag skulle älska dig lika mycket för det .
Du är perfekt i mina ögon okej ?
Det är på grund utav dig som jag går upp på morgonen.
Allvarligt talat så har jag inte älskat någon lika mycket som jag älskar dig .

Tobias, det jag vill komma fram till är att jag älskar dig mer än mitt liv.

Hoppas det alltid kommer vara vi , vill dö tillsammans med dig .
Jag ska dö i din famn Tobias okej ?

29-10-09 , vårt datum




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback