<

10 oktober

Grattis till dom som fyller år idag ! :DD
Vet inte varför jag skrev det, men kände faktiskt för det.  Jag menar tänk alla dom som fyller år idag & så vet ingen det ;oo Det är ju ganska hemskt, eller vad tycker ni? :))
Iallafall, pappa kom hem inatt, typ två eller ngt. hahaha jag hörde när han kom men gick inte upp (hh' palla det liksom ? :D
Aja, vaknade vid typ 9 för att telefonen ringde, kände att min vadd (?) gjorde ont & när jag försökte resa mig upp så jorde det så ont att jag fick lägga mig ner igen . Och i med att ingen var social så somnade jag om igen. Vaknade vid typ halv tolv eller ngt låg kvar i sängen och spelade på min mobil ;$
Snackade med älskling i telefon, sen kröp jag in till tv och kollade lite.
Nu kan jag gå igen , wooohoo :DDD
damn who's a sexy bitch, a sexy bitch, damn who's a sexy bitch. Damn girl!
HAHAH lyssnar på Sexy bitch som ni märker ;$
Visst är den gammal men skit samma :D
Vart var jag ? ...
ÅH just det, sen vid fyra cyklade jag ner till lidel och köpte potatissallad (yy'
Ska faktisk äta mat nu, så jag skriver senare :D


btww,denna helgen kommer suga snopp för amanda är på konfa läger .__________.

pussaminatår (A)




bild ifrån igår innan jag färgade mitt hår :))


hahaha, har inget smink på bilden...aja här är min nya hårfärg .. typ mööööörkbrunt inte svart + bild på mina nytagna hål (aa'


fick detta halsbandet av någon släkting i södramarocko .Det är bokstaven A på berbiska. Har likadana öronhängen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback