<

13 oktober .

Förlåt för den dåliga uppdateringen. :((
Har haft fullt upp, har muntligt franska prov imorgon och fick reda på sidorna idag!
I helgen blir de lomma och elin , vi ska in till malmö och träffa någon hon är på G med :))
Vicky är blond & det blev konstaterat idag .
Har matte till hm..torsdag , lika så fysik.
Sen kom jag precis på att jag har läxa i SO men jag har glömt boken i skolan (h'
Och ja..älskling har inte slutat skolan än sååå ingen är social , eller jo vicky är men hon är för blond för att fungera (aa'
Lalala amanda (L) *hooooooooost* (Aa'

Dom är jääääääääääääätte söta tsm (aa'


Amanda SKA med till turkiet i sommar (H)
Och jag och amanda får en egen lägenhet !




avundsjuka ? ;)









I Am In Love (aa' + så ser man min nya hår färrrgg (aa' *ärmörkareirl*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback