<

29 + 30 oktober

29 oktober
Vaknade vid 5 på morgonen !! Vet inte varför men kunde iaf inte somna om. Sen vid halv sju gick jag upp och la mig i soffan , åh kollade på Vakna Med The Voice , älskar det programet :'))
Smsa med älskling åh sånt, åh ja .. 29-10-09 blev våran dag ! Är så jävla fkn lycklig så det knappt är sant!
Somnade på soffan vid nio och blev väckt av att min kära kusin ringde vid 10, sen ringde mormor vid 11, sen ringde kusin igen vid 11:15 så fick jag cp damp så jag gick upp, ringde amanda och bestämde att vi skulle va efter att hon pircat maaaagen :D
Amanda kom till mig vid ... halv 1 fixade mig och så kollade vi lite tv sen gick vi hem till vicky . Sen vidare till campingen där min kusin bor i sin husvagn över helgen . Efter det gick jag och amanda vidare till isak  lilla :D
Massa flumm dääär och sen kom paula och hämtade oss vid halv 6 , snabbt hem till mig och packa sen hem till amanda igen . Vi åt sen gick vi ut till amandas lilla hus och kollade på Sex Drive och snackade en massa. Fick tre olika kondomer av amanda tills älskling kommer hit xDD
Vi somnade vid typ .. halv 2 .

30 oktober
vaknade kvart i 12. Faaast jag hade vaknat redan vid sju typ för att snacka med älskling när han var påväg till skolan (aa'
Gick upp och in till huset och åt frukost, ut och fixa oss igen och sen gick vi hem till mig, lämnade packingen sen körde mamma mig och amanda upp till stationen för vi skulle till luuuund ! Irrade runt i lund typ hela eftermiddagen och jag köpte bara ett par vinterskor. Träffade Alec inne på mc :))
Och så träffade vi Walle inne på H&M.
Köpte en stoor Chai Latte påvägen hem . Amina (L) Espresso House (aa'
Paula hämtade oss uppe på stationen och körde mig hem.
Lala..Denna helgen kommer suga elefant k*k . Älskling åkte till Tallin i eftermiddags och visst har vi kunnat smsa men ja, han är typ inte i sverige längre så nu kan han inte det . Så jag kommer få försöka överleva en hel helg utan att höra hans underbara röst innan jag lägger mig. :((


Isak och Amanda hemma hos Isak :))



älskar dig bv, <3


Inte som alla andra, utan mycket bättre ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback