<

9 oktober

Nyköping en vecka med elin på jullovet! Fatta hur jävla glad jag är ! En helt vecka med Tobias & Elin, kan det bli bättre ?
- Skulle inte tro de!
Aja, skolan idag var väl okej, första lektionen hade vi orienteringsprov. Sen skulle vi egentligen haft musik men micke va sjuk så vi hade håla, sen hade A lunch (H)
Åt typ fiskhamburgare ..Sen red jag på artas rygg (yy'
Sen hade vi svenska, hände inget speciellt, mer än typ massa misstolkningar i de svenska språket x]
Sen hade vi matte, satt med ebba, isak & eva. Snacka mest om typ det mesta och ja .
Engelska sista lektionen då jobbade vi mest, sen i slutet lyssnade vi på ngt konstigt.
Hämtade ilias på fritids och sen tog vi bussen hem.
Och nu har jag hunnit städa mitt rum, ska snart göra mat och sen bara chilla .
Inatt kommer pappa hem ifrån marocko , jippi...

Kommentarer
Postat av: elin

JAA! :D Jag längtar satan :D

HAHAHA...



älskar diig <3

2009-10-15 @ 09:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback