<

du - är - P.A.T.E.T.I.S.K

Okej nu är det såhär att jag är riktigt trött på en viss ... hm...man kan inte kalla den är människa precis för mänskliga rättigheter han den inte precis . Och SAKEN som jag snackar om är anders kruuse , egentligen sak är ganska snällt att kalla honom för, hm .. typ bakteria .  Skit samma , han är äcklig i vilket fall som helst .
Nu är det såhär att han hatar mig ganska mkt för att JAG dumpade HONOM. Inte tvärtom som han gärna säger.
Anywho , han är så jävla patetisk för han försöker göra mig och elin ovänner genom att säga att jag kallat bianca hora i typ igår eller idag , skit i vilket, han påstår att han har bevis på msn att jag har det. HAHA problemet med det är att jag har sån historik så ja, där såg han ut som en patetisk liten horunge :D Och bara för att han vet att han blivit påkommen så börjar han kalla mig hora, ful, tjock osv. I början brydde jag mig, men inte längre. För så som han håller på bevisar egentligen bara hur jävla omogen och patetisk han är . Och hur jävla osäker han är på sig själv genom att försöka trycka ner mig för att höja sitt självförtroende. Aja, han kan ta sina åsikter och kommentarer och köra upp dom i röven :D

Tack för mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback