<

F'låååt

Förlåt för den dåliga uppdateringen , men har jätte mycket att göra. Har matte prov imorgon och sen franska prov nästa tisdag/onsdag/torsdag. Så jag måste träna en massa. Sen mår jag inte så värst bra . Och abv mår skit så jag måste kolla till honom . Och ja pappa kommer hem på fredag och ja ... jag har massa att göra .

Ska försöka uppdatera så mycket jag bara kan . (yy'

Anton ?
Kan du inte fatta att du betyder abv , du ska inte ta livet av dig okej ?
Du har folk omkring dig som älskar dig , jag är en utav dom och det vet du .
Fatta vad du skrämde mig igår kväll , du gör aldrig så igen fattar du ? ;o
Du betyder ngt otroligt mycket , fatta att du är älskad !
Som du sa igår , du är min andra halva . Din lilla jävla idiot , fan vad ledsen jag blev!
Men som du sa , de är du och jag i vått och torrt , långt och kort , tjockt och smalt.
Det är anton och amina mot världen . Du är min lilla emosl*na som jag älskar.

Anton -v- Amina för alltid ;*




minälskadetobiasnyberg






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback