<

Fredag - Lördag

Fredag

Jag och malin började fixa oss vid typ 7, tog bilder osv sen åkte vi till jägers kl 20:20.
När vi kommer fram kommer jag på att jag glömt pengarna , men som tur är så hade malins mamma pengar på sig.
Men inte så att jag kunde hänga min jacka, så vi fick kasta den i en buske XD
Men sen fixade pent pengar till mig ! (aa'
I början så körde jag, malin, eva, vicky & becca jumpstyle (hh' åh nu har jag ett skoskavs sår som är så djupt att man ser in till skelettet ;s Men det går över!
Blev av med lilla malin för hon var med sin baby ! Så jag var med ebba. vicky, becca, eva , becca W och olivia.
Sen tappade jag bort eva, vicky,becca , ebba , beccaW och olivia. Men som tur var så hittade jag rameke , vi gick ut och letade efter dom men ist hittade jag dennis från lomma och simme och någon annan till .Så jag var med dom lite.
Sen var jag lite med amina , älskade barndomsvän! HAHAH, hon är så sjukt skön.
Sen hittade jag äntligen mitt gäng och ja , malin.
Blev hämtade vid ett, och sen somnade vi vid halv 2-2.

Lördag
Vaknade kl 11 typ, låg kvar i sängen och snackade lite med malin.
Sen ringde mamma osv, och sen skulle malin till IKEA så mamma kom och hämtade mig.
Körde inom Lidel och handlade massa saker, sen hem.
Har inte gjort så mkt, bara legat i sängen och soffan . Är helt död efter igår och det är så skönt att det är lov nästa vecka.
Får jag verkligen sova ut, känns som att jag inte sovit på veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback