<

it takes two ..

Jaha, sitter framför datan igen. Med täcket om benen och en kopp varm choklad i handen . MUMS!
Vet egentligen inte vad jag ska skriva, sitter och laddar ner låtar till erika (yy'
Saint Amina (a)
JAG HATAR SPOTIFY REKLAM .___.
hahahahahah, SEEEXY BIITCH (H)
Fick precis ett sug.min.snabel från älskling & han skrev såhääääääär ; Du åh jag förevigt älsk <3
FATTAR NI HUR JÄVLA GLAD JAG BLIR! JAG ÄLSKAR TOBIAS SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR MKT!
Visste ni att det finns dryga människor runt omkring mig ? Överallt  är dom ;oo
Come over to the dark side ... WE HAVE COOKIES  (hh'

jaa, jag är hyyyyyper nu så ja ..ja.. ska faktiskt ringa gabbe och hoppas på att han inte svara så att jag får höra hans roliga telesvarare :D

&&&&&& nuuu skrev älskling ; hade verkligen kunnat tänka mig en framtid med dig <3


seriöst alla tjejer och killar borde ha ngn som tobias ! Han är såå sjuuuukt söt .Men tro inte att ni får han för det ! HAN ÄR MIN och MIN endast ! HAHAHA så suck on that! (H)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback