<

Lovers ,

Jaaaag hade prov idag, muntligt och hörförståelse i franska.
TOTAL FKN JÄVLA KUK BLACK OUT fick jag på det muntliga .________.
Sug min telefon ! Mwhihii .___.
Anywho, hörförståelseee gick bra, tror jag iaf .
Okej, skolan idag har varit seg och deprimerade , en av mina bästa killkompisar ( nämner inte namn, för jag tror han vill vara privat om detta . ) började gråta, va inte just där när det hände men ebba var och som tur var så hade vi slutat så där var inte många kvar. Men han kom till mig sen och så snackade vi (H)
Och hela dagen har jag försökt trösta honom och få honom glad igen, vilket knappt lyckades *snyfft*
Vill verkligen inte att han ska må såhär, men ja kärlek gör ont! Speciellt när din bästis är inblandad och gillar den du gillar.
Nej nu släpper vi det.
Idrotten idag var helt fuckad, så jävla roligt var det. Amanda ja...hon springer roligt och hoppar roligare xdd
Men älskar henne iaf (L)
Min knäskål har antagligen flyttat sig efter att jag slängde mig i mål med Johan (H)
Hm...Mitt lag vann med 48 poängs skillnad.
Mitt lag hade 105, och amandas 57 . (hh'


Jag gillar mina ljusa jeans (aa' och just nu vill jag ha ett STORT glass med......SAFT! Fatta vad bobs saft är god!
Eva var inte i skolan idag, faktiskt inte igår heller .__. Hoppas hon blir frisk snart . De kanske inte var en så bra idé att va ute i -2 grader och äta glass (ii'

Iaf, mååååste plugga till skriftliga imrn, ska försöka uppdatera senare .. OHOH på tal om köttfärs, mitt spotify funkar inte så älskling ska göra ett nytt åt mig ;$$


ÄLSKAR DIG TOBIAS (aa' (L)
&& Nu ska ni äntligen få en bild på honom (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback