<

Ny mooooobil ;d

Äntligen har jag fått ny mobil, älskar den redan. Haha, skolan idag var väl ... ja bra .
Såg en del saker jag helst inte hade velat se, men samtidigt är det bra att jag gjorde det för nu vet jag hur jävla äcklig du är Sebastian :D
Om någon timme kommer amina och hennes familj hit, ska sova här till imrn . Hon och jag drar antagligen ut sen och träffar folk.
Aja, just nu sitter jag och snackar med MarQs på msn, och han berättade nyss om sitt två liters glas som han fyllt med uppätna päron och nu ligger dom visst och tittar på honom x))
HAHAHAH , han är fan sjuk i hela huvudet .___.
btw, anton kommer till mig någon gång nästa vecka, jippi typ (aa'
nä nu ska jag gå och rädda MarQs från hen hemsk död .
tjingeling ;*




ahh, min älskling :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback