<

Världens sötaste tobias, <3

Mååste bara få berätta om denna sjukt underbara kille!
Tobias Nyberg heter han !
Hur länge har jag känt dig ?  Kanske snart 4 månader ? Aja skit samma .
I början snackade vi lite sådär lätt, sen blev det mer och mer . När jag dumpade mitt idiotiska ex så fanns du där för mig och sånt . Jag visste att vi var vänner, men trodde aldrig vi skulle bli något mer. Men ju mer tiden gick så växte känslorna för dig mer och mer, till sist var dom på en nivå som inga vänner känner för varandra , det var kärlek .
Enda problemet är att du bor i nyköping och jag i lilla höör.
Ett tag trodde jag inte att jag skulle få träffa dig, någonsin . Jag sårade dig och sa en massa saker jag ångrar.
Men som tur var så förlät du min idioti och nu är allt bra igen . Och nu så ska jag antagligen komma upp till dig under jullovet! Längtar verkligen dit! Vi har väl varit på G i typ en månad snart ? Äh jag vet inte, men nu har vi äntligen berättat hur vi verkligen känner för varanda och jag kunde verkligen inte vara lyckligare, ! Du gör mig så otroligt glad och sprallig !

Tobias, vous ne pouvez pas dire combien Je t'aime, tu veux dire tout pour moi. Et j'espère qu'elle le sera toujours de nous deux.
I, Amina t'aime, Tobias.


Här är några söta sms från dig!
" Ditt vackra utseende <3
Ditt otroligt söta skratt <3
Ditt sätt att uttrycka dina känslor  <3
Du har ett sätt att göra mig hur glad som helst utan att dina avsikter var att göra mig glad <3
Du lyckades att få mig att bli kär i dig <3 "


"Finns så mycket att säga men för få ord att beskriva det med men ska göra så gott jag kan .
Jag älskar dig för din humor som får mig glad åh skratta hur lätt som helst. Att du nästan hela tiden är glad, sättet du skrattar och pratar smälter ner hela mig för det är så underbart. Sättet du gör mig glad  bara sådär sättet du kan överraska mig med ett jätte gulligt sms. Ditt vackra och fina utseende, jag skulle kunna kolla i timmar i sträck
sättet man aldrig tröttnar på att tänka på dig. Känslan jag får av att tänka på dig. Tanken på att få kyssa dig och lyfta dig i min famn och älska dig fullt ut <3 "

Och smset som fick mig att gråta så gulligt det var,

"När du skriver något på msn eller sms, blir jag glad, känner hur min mun formar ett leende utan att jag gör det medvetet, jag sitter på lektionerna och tänker på ditt skratt ditt ansikte, din röst. Jag sårade dig en gång med att erkänna att jag inte prata så mycket för att inte gilla dig mer än vad jag gjorde. Vanligtvis skulle det funkat men inte när det gällde dig, varje gång jag gjorde de växte oro inom mig som en stor klump ångrar mig verkligen skäms fortfarande att jag gjorde så mot dig. Din röst ör som ängla sånger, man lyssnar en gång, man slutar redan lyssna för att förevigt höra din röst som är som slag,  man blir tokig, vet inte vad man ska säga, göra. Älskar ditt utseende <3  ditt skratt är bättre än himelen att höra ditt söta skratt , höra dig glad är bättre än allt annat i världen när jag tänker på dig amina  känns det som en klump i halsen, som om jag skulle börja gråta.  Jag älskar dig amina jag vill höra dig glad, inte ledsen. Jag vill höra dig skratta, inte gråta. dagen då du säger "jag hatar dig"istället för "jag älskar dig"  kommer jag dö inombords jag tänker inte låta dig få anledning att säga så till mig. 9 sms tog det att förklara hur jag känner för dig, skulle behöva tusen till för att förklara hur mkt jag älskar dig <3 JAG TOBIAS ÄLSKAR DIG AMINA <3<3"

Fick det smset när jag vaknade och fatta så mycket jag började gråta.
Älskar dig tobias nyberg! (L)

Kommentarer
Postat av: Tobby

ÄLSKAR DIG SÅ JÄVLA MKT <3333 Je vous amour, tu seras toujours dans mon coeur pour toujours <3

2009-10-07 @ 21:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback