<

._________.

Ingen skola för mig idag, sov 1h inatt. Hade så jävla ont i magen!
Jag hatar mens! ;@@
Hahahahha, amanda ringde mig 23:30 igår och va överlycklig .
Amanda ; - JAG HAR PRECIS TAGIT TVÅ NYA HÅL I ÖRONEN ! :D
Amina ; - VA?! Hur då? Med typ nål eller ?
Amanda ; - Ja, !
Amina ; Men, gör inte det skit ont ? Och det kommer ju bli inflamerat ;oo
Amanda ; Nej man tar en isbit i en handduk och sätter den mot örat i typ 15 sek så att örat domnar bort . Sen bara kör du igenom den och drar den fram och tillbaka så att du töjer ut hålet, sen in med ett öronhänge. Och tvätta det med Wishky (?) och så har ju mamma diabetes så hon har såna tvättlappar med 70% alkohol som jag tvätta med.
Amina ; * i chocktillstånd*

och sen snackade vi om massa annat xd
Men det är liksom amanda på övertid! Gör alltid ngt så jävla sjukt som ingen hade vågat xdd
OCH DET ÄR DÄRFÖR JAG ÄLSKAR HENNE !

pusspåhenne ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback