<

Amanda kom :D

Amanda kom till mig liiite efter två .
*HAPPY FACE*
Ja, vi snackade en massa och åt choklad (hh' kollade på Christine med. Sjukt kul är programet (yy'
Sen skulle mamma till City Gross, vi följde såklart med. Jag och Amanda var typ bara vid hårprodukterna , HAHAHAHA prövade en heeeeeeeeeeel jävla massa produkter,  lr ja jag sprutade i det i amandas hår (aa'
Sen skulle vi leta upp mamma, och efter det så letade vi efter det chokladet med chokladmouss i. Efter 5 mins letande hittade vi det ! Köpte ett packet bara :( det är deprimerande.
Sen gick vi ut till förbutiken och kollade smink! Ahh, hittade mitt älskade rouge som jag har velat ha över länge ! ;oo
På tal om bananer, jag och amanda hittade ett BERG av NUDLAR !  :D

Sen när vi kom hem så lyssnade vi på musik tills Paula kom och hämtade henne :((
Följde med och hämtade min bror sen, åt och sen smsa eva och frågade om jag ville följa med henne till lidel. Såklart ville jag det, så vi cyklade ner till lidel så att eva fick handlat glass. Sen cyklade hon hem till sig och jag till mig :D

Nu ska jag .....ja inte blogga iaf, men typ lyssna musik och studaaaa (hh)


KÄRLEK !


(L)


Se så lycklig hon är (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback