<

Amanda Victoria Hansson (L)

Amanda .. jag vet ärligt inte var jag ska börja.
Jag började i eran klass i 4:an, fast då var jag mest med typ madde, eva & typ livan.
I 5:an snackade vi lite mer och i 6:an hade vi blivit bra vänner.
Nu i 7:an kom vi allt närmare varandra. & nu hade jag inte kunnat tänka mig ett liv utan dig !
Du är som min andra halva. Du förstår mig precis , haha & alla sjuka saker vi gjort/råkat ut för !
Typ som nu under sommarlovet  när vi gömde oss på skolan i typ två timmar för att lärarna inte skulle se oss, hahahaha vi låg ner på ängen för att dölja oss, eller när vi var uppe på taket & du var helt lullig xd
Kommer du ihåg när vi gömde oss för Securitas ? Hahah omg vad vi sprang ! ;oo
Sen tog du en chips påse på skolan och åt påvägen hem till sebbe som fan bodde typ halvvägs till hörby !?
haha du kastade påsen, och sen påväg hem ifrån sebbe följande morgon hittade du den oxå åt vi upp resten xdd Mums kalla chips!:))
Eller då när vi var hemma hos mig och jag berättade för dig att jag inte längre var oskuld, hahah amanda du typ hoppade upp på diskbänken och dampa sönder, typ tog tag i mina kinder osv...
Vi har aldrig bråkat, och hoppas aldrig vi kommer göra det .
Vi har skit kul i skolan , typ när vi sitter i hissen och åker upp och ner x)
Jag menar, ärligt amanda .. vi är inte normala..(aa'
Du är ... förvirrad .. borta..hungrig .. hyper .. du är du amanda. & jag älskar och respekterar det !

Nudlar föralltid okej ?

Älskar dig (L)




amanda in action, älskar dig nudel ! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback