<

Fkn jävla mensvärk -.-

Då sitter man framför datan igen, började med svenska sen åkte 8a till Fulltoftas naturcentrum & ja ngt skulle vi göra. Var tvingad att gå runt i skogen i ösregn! Sen fick vi gå in och kolla på utställningen, hahaha alla sprang runder som fan! Sen hittade jag 4 kr i min ficka så lånade jag 2 av filip så att jag kunde köpa en pigelin. Kom tillbaka till skolan, åt sen så fick jag så jävla ont i magen att jag inte kunde stå upp. Amanda följde med mig till Catarina så sa jag till henne att jag hade mensvärk så sa hon att jag fick gå hem om jag kännde att jag behövde det . Sååå det är inte så svårt att räkna ut vad jag gjorde. Påvägen hem gick jag förbi Race's hus och då såg jag att någon hade total förstört det, liksom satt fyr på det slått sönder fönster osv .. asså fyfan ! Tycker sjukt synd om han familj polis och allt var där. Nej men nog om det. Nu ska jag lägga mig framför tv:n och bara ruttna bort  :))

tjingeling lr ngt :D




Vatten utställnings saken .



älskade eviké (L)



sexi mama ko :D





puss puss (K)


misstolka hur mycket ni än vill , för det hade jag gjort xd



idiot, eva , bästis :D


mina tre älskade fjortisar (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback