<

Godnatt alla små ekorrar !

Nu ska jag faktiskt gå & lägga mig, tänkte kolla på twilight (aa'
Jag har så jävla ont i magen att jag håller på att döööööööööööö, & jag tycker alla ska lyssna på Insomnia - Chris Crime Infinity Remix för det är skit bra :D
Imorgon får jag antagligen min nya mobil + lite mer saker till mitt rum (hh'
Amina (L) Ikea
Sen blir det kanske snabbt in på Burlöv och handla myströjor (aa'

Hääär får ni faktiskt lite låt tips av mig .


  • Dkr - Jag har aldrig lyckats
  • Dkr - kom tillbaka älskling
  • Dkr - älskling
  • Sean Kingston - Face Drop
  • Insomnia - Chris Crime infinity Remix
  • Simple Plan - Take My Hand
  • Dole - Jag blöder Kärlek
  • Dole - Ta Mitt Hjärta
Tycker faktiskt att ni ska lyssna på låtarna, dom är jävligt bra ! :D
Nej nu ska jag faktiskt sova :D
Godnatt ;*





Bjuder på denna otroligt söta bild !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback