<

har aldrig lyckats .

Jag har aldrig lyckats kommer aldrig att göra. Jag skiter i allting vill inte förstöra.
Jag blundar och tänker vill inte se. Jag hoppas att jag somnar och aldrig vaknar mer.
Allting är det samma varenda jävla gång.Alltid är det jag som får krossas eller sånt. Kan jag aldrig få vara hel aldrig få lyckas . Men jag drömmer att en dag ska vi få kyssas.


Ska antagligen till blekinge på lördag, skön att slippa allt kan jag säga . Eller så kommer robin hit, men i vilket fall som helst så kommer det inte gå att nå mig på mobilen för jag kommer stänga av den. Orkar inte .

Kommentarer
Postat av: eliin :D

hallå, vem robiin ? ;OOOOOOOOOO

i mörrum ? :O

HAHAHAHA .D<3

2009-09-30 @ 15:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback