<

Helgen...

Denna helgen har varit ... TJOCKISHELG!
men det roliga är att jag har gått ner i vikt ist ;oo skräpmat is magic and good! (yy'
Jag har mensvärk & vill kolla film, men det går ju inte för att jag har ingen tv på mitt rum mer !

* Halvtimme senare *


Nuuuu är det fixat, så nu kan jag kolla film i mitt rum igen ! :DD
ONE BIG FAT HAPPY FACE ON THAT ! :D
Nu tänker jag vara egooo .. jag gillar desingen på min blogg :D
& för dom som undrar var jag fått den ifrån så är det från en magiskplats som heter blogghjälp.se (yy' Finns massa fina desinger där ;oo Jag har damp !
Varför frågar ni er själva nu ,
- Jo för att på tisdag får jag min älskade Sony Ericsson T700 i shining pink :D
Ska fan gifta mig med den ! Och så har jag lite damp för att jag sitter och sjunger på låten Down med Jay Sean & Lil' Wayne (H)
Jag är i SERIÖST behov av att snacka med Isak den lilla saken , men han svarar ju inte på sms -.- ligger säkert hemma och blir avsugen av Filip lr ngt .____. & NEJ dom är inte bögar .. lr inte vad vi vet iaf ;oo
Tänk så är dom smygbögar & så vet ingen om det & så bara hittar dom på att dom gillar tjejer & att dom vill ha fitta och så vidar . Men i verkligheten så vill dom bara ha snopp i gumpen ;ooo
Nej, nu får det vara nog ,  ska stoppa undan godiset & sätta in Colan i kylen. Inge mer socker för mig ikv.

Ska faktiskt lägga mig och kolla film nu tror jag ;D

ha en fortsatt trevlig kväll :D








bästa 09 !










om jag säger att jag älskar dig så är det en lögn





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback